Llencen ous contra una carpa informativa de VOX al Vendrell

22 d'agost de 2020 a les 14:10h

VOX Tarragona ha denunciat a través de les seves xarxes socials que han estat víctimes d'atacs contra una carpa que aquest divendres havien instal·lat a la Rambla del Vendrell. La formació d'ultradreta explica que havien instal·lat una taula informativa amb el permís de l'Ajuntament, però els veïns els han rebut amb insults i amenaces.

Poc abans de la una del migdia, dues noies que els estaven increpant haurien fet una trucada a un grup de magrebins, que s'ha desplaçat fins a la carpa i els han començat a atacar amb llançament d'ous i insults. El personal de seguretat de VOX ha començat a perseguir els joves fins al davant de l'estació de trens, on s'ha iniciat una baralla amb cops de puny i puntades de peu.

Una patrulla de la Policia Local s'ha desplaçat fins al lloc i ha identificat als joves, mentre que des del partit polític han anunciat que denunciaran els fets. La formació d'ultradreta assegura que això és una mostra més del resultat de les polítiques del govern de Pedro Sánchez i Pablo Iglesias i un motiu més per presentar una moció de censura.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit