L’EINA dóna a conèixer els cursos de formació per aquest any 2019

Avatar photo

Set cursos de formació serviran perquè més d’un centenar de persones puguin assolir o perfeccionar determinades competències professionals

El 2019 persones en situació d’atur o en actiu podran formar-se a través de L’EINA. Enguany, set cursos de formació serviran perquè més d’un centenar de persones, que estan inscrites a l’Oficina de Treball de la Generalitat o bé perquè busquen feina o volen millorar-la, puguin assolir o perfeccionar determinades competències professionals, de la mà d’un projecte subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i pel Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social.

Al desembre de l’any passat s’engegava el curs d’Anglès A2 amb un total de 15 alumnes que, al llarg de 190 hores, rebrà formació en llengua anglesa i en formació complementària. Aquesta lumnes tindran l’oportunitat de realitzar les proves reconegudes de certificació de nivell equivalent al Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües amb la col·laboració de Cambridge.

S’han programat dues edicions del curs Activitats Auxiliars de magatzem, vist l’interès generat per aquesta formació que inclou un mòdul de 40 hores de pràctiques professionals. La primera edició ha començat fa una setmana i un gran volum de persones interessades estan inscrites per a la propera edició, a l’abril i al juny.

Una altra formació que comptarà també amb dues edicions és el curs Activitats auxiliars de comerç, que engloba formació de manipulació amb portapalets i amb carretons de mà i que s’engegarà a l’abril.

Les altres formacions programades per al 2019 són Operacions auxiliars d’enregistrament i tractament de dades i documents, que inclou formació en processadors de textos, fulls de càlcul, bases de dades i arxiu de documents, principalment. Aquest curs està programat per al mes de febrer.

I, finalment, el curs Operacions auxiliars de serveis administratius i generals, que està previst al març, i que s’orienta a gestionar la documentació comercial i administrativa, la gestió d’arxius i la comunicació a l’empresa, principalment.

Es preveu que un total de 105 persones en situació d’atur o de millora de feina segueixin els cursos programats.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Miquel Pueyo, alcaldable d’Esquerra Republicana de Lleida: “N’hi ha prou en passejar-se per la ciutat per adonar-se que hi ha carrers on el comerç ha desaparegut”

Notícia següent

L’Ajuntament d’Almacelles aprova una inversió de 746.000 euros en intervencions urbanístiques

Notícies relacionades