Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Comencen les enquestes ciutadanes del Pla Local de Salut de Vilafranca

Avatar photo

Un equip d’enquestadors acreditats per l’Ajuntament de Vilafranca recollirà l’opinió de la població sobre diferents qüestions de salut, entre el 27 de novembre i el 20 de desembre.

L’enquesta forma part de la diagnosi del Pla Local de Salut que està elaborant l’Ajuntament i que ajudarà a potenciar les polítiques de salut a Vilafranca del Penedès, fent més treball comunitari en salut i facilitant estils de vida saludables.

 

Els qüestionaris es fan a peu de carrer, en diferents espais públics de Vilafranca, com places, parcs, avingudes i zones de passeig.

Les respostes són totalment anònimes i no es demana cap dada concreta que permeti identificar les persones enquestades.

El Servei de Salut Pública de l’Ajuntament demana màxima col·laboració per tal que les enquestes puguin dibuixar un diagnòstic el més acurat possible de la situació de la ciutadania de Vilafranca en l’àmbit de la salut.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El govern de Cambrils es compromet a prioritzar la remodelació del carrer Orquídies

Notícia següent

Vila-seca presenta el Consell Municipal de Dones

Notícies relacionades