Calafell tornarà a fer promoció turística amb altres municipis de la Costa Daurada

Avatar photo
Signat el conveni Córner per a 2024, entre la Diputació, els municipis i el món empresarial

El conveni Córner permetrà un any més (és la 19a edició) que els municipis i agents turístics de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre comparteixin esforços per promocionar-se en els mercats. Entre els municipis participants hi ha Calafell, que s’hi suma novament per a optimitzar els costos de la promoció turística que realitza al llarg de l’any.

L’acord preveu enguany la participació conjunta de 32 institucions públiques i privades -entre ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions- en un total de 5 fires nacionals, estatals i internacionals i en una campanya de comunicació conjunta. D’aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius.

La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2024 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de més de 400.000 euros. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i destinarà 142.000 euros a les fires i promocions i 140.000 euros a comunicació i màrqueting. La resta de signants aporten globalment el 30% restant: 124.700 euros.

La regidora de Turisme de l’Ajuntament de Calafell, Lluïsa Lastra, explica que “aquest model de col·laboració, que és pioner a l’Estat, millora l’eficàcia de les accions, augmenta la notorietat de les destinacions i optimitza els recursos econòmics i humans. A més a més, contribueix  a augmentar la presència de Calafell en l’àmbit estatal”.

Els participants

  • Ens locals: Ajuntament d’Altafulla, Ajuntament de Calafell, Patronat Municipal de Turisme de Cambrils, Ajuntament de Creixell, Ajuntament de Cunit, Ajuntament de Mont-roig del Camp, Agència de Promoció de ciutat de Reus, Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, Ajuntament de Torredembarra, Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Ajuntament de Valls, Ajuntament del Vendrell, Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, Ajuntament de la Selva del Camp, Ajuntament de Roda de Berà, Patronat Municipal de Turisme de Salou, Consell Comarcal del Baix Camp, Consell Comarcal de l’Alt Camp, Consell Comarcal de la Conca de Barbera i Consell Comarcal del Priorat.
  • Associacions empresarials: Mancomunitat pel Desenvolupament Integral de Territori (MIDIT Terres de Mestral), Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la província de Tarragona (AEHT), Associació Hotelera de la Província de Tarragona, Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), Associació Priorat Enoturisme, Nàutic Parc, Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Reus, Port Aventura Entertainment SAU, Aquopolis Costa Daurada Leisure Parks S.A.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un home atropella intencionadament un policia a Segur de Calafell

Notícia següent

Manresa presenta una nova campanya amb el lema “A Manresa, fem equip contra la LGTBI-fòbia”

Notícies relacionades