Dijous, 24 d'abril de 2025
És notícia

Adaptaran el vestíbul de l’estació de Sant Vicenç de Calders per millorar la comoditat dels viatgers

Avatar photo
L’actuació desmuntarà els controls d’accés i traslladarà a l’exterior les màquines validadores
sant vicenç de calders

Renfe començarà a mitjans d’aquesta setmana les obres d’adaptació del vestíbul de l’estació de Sant Vicenç de Calders, amb l’objectiu de millorar la comoditat dels viatgers. Aquesta actuació es durà a terme mentre es realitzen les obres al túnel de Roda de Berà, fet que converteix aquesta estació en el punt nodal principal del pla alternatiu de transport de Renfe durant aproximadament cinc mesos.

Les obres consistiran principalment en desmuntar els controls d’accés actuals, que han estat identificats com una barrera física per gestionar de manera ordenada l’afluència d’usuaris. A més, les màquines validadores seran traslladades a l’exterior del vestíbul, creant així un espai més diàfan dins de l’edifici de viatgers. Aquesta millora facilitarà que els viatgers esperin els autobusos en interior, en cas de condicions meteorològiques desfavorables.

Renfe ha destacat que amb aquesta mesura es busca augmentar el confort dels usuaris durant els temps d’espera i millorar la seva experiència a l’estació. A més, l’empresa es compromet a continuar analitzant noves iniciatives que puguin contribuir a una operativa més eficient durant la durada de les obres.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
audiencia barcelona culpable assasinat avis

Declarat culpable d’assasinat amb acarnissament i traïdoria l’acusat de matar dos avis a Barcelona l’any 2019

Notícia següent
illa

Illa cita Rull i els líders dels grups parlamentaris a una ronda de contactes el 28 d’octubre a Palau

Notícies relacionades