Xavier Bueno, candidat d’ERC a l’alcaldia de les Borges Blanques el 2027

L’assemblea local republicana escull Bueno per encapçalar una candidatura “sòlida, oberta i compromesa” amb el futur de la capital de les Garrigues

13 d'octubre de 2026 a les 10:26h

L’assemblea local d’Esquerra Republicana de les Borges Blanques va escollir ahir al vespre Xavier Bueno com a candidat a l’alcaldia de la capital de les Garrigues a les eleccions municipals del maig de 2027.

Bueno ha agraït la confiança de la militància i ha expressat la seva voluntat d’encapçalar un projecte de futur, amb vocació de sumar i de donar resposta a les necessitats dels borgencs i les borgenques.

«Assumeixo aquest repte amb molta il·lusió, responsabilitat i ganes de treballar. Estic convençut que les Borges tenen un gran potencial i que cal un projecte ambiciós, proper a la gent i capaç de generar noves oportunitats per a tothom», ha afirmat el candidat republicà.

En aquest sentit, Bueno també ha remarcat la importància de construir una proposta col·lectiva, basada en l’escolta i la participació de la ciutadania. «Volem escoltar, sumar talent i complicitats i construir un projecte de ciutat que vagi més enllà de les sigles», ha assegurat.

El candidat d’ERC considera que les Borges Blanques necessiten mirar endavant amb idees clares, empenta i voluntat de fer que les coses passin. «Les Borges necessiten mirar endavant, amb idees clares, empenta i voluntat de fer que les coses passin», ha afegit.

Amb l’elecció de Xavier Bueno, ERC de les Borges Blanques inicia el camí cap a les eleccions municipals de 2027 amb l’objectiu de bastir una candidatura sòlida, oberta i compromesa amb el futur de la ciutat.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara