VÍDEO | Tensió a primera hora a Lleida: una baralla amb catanes acaba amb quatre ferits

Els Mossos investiguen l’enfrontament, que ha tingut lloc cap a les set del matí entre la plaça dels Pagesos i Gardeny, i de moment no hi ha cap detenció

16 de setembre de 2026 a les 09:52h
VÍDEO | Tensió a primera hora a Lleida: una baralla amb catanes acaba amb quatre ferits

Almenys quatre persones han resultat ferides aquest dimecres al matí en el marc d’una baralla registrada a la zona de la plaça dels Pagesos i Gardeny, a Lleida. Segons ha avançat el SEGRE, els ferits haurien patit lesions per arma blanca i contusions.

Els fets han tingut lloc cap a les set del matí, quan diversos testimonis han alertat els serveis policials de l’existència de baralles i corredisses pels carrers de la zona. D’acord amb la informació publicada pel SEGRE, durant l’enfrontament s’haurien utilitzat catanes o armes similars, com també pals.

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per aclarir les circumstàncies dels fets i identificar les persones implicades. De moment, no hi ha detencions.

Els veïns ja havien traslladat queixes pels sorolls

L’incident es produeix després que aquest dimarts l’alcalde de Lleida fes referència a les queixes dels veïns d’aquesta zona durant la roda de premsa de presentació de la nova ordenança de civisme, celebrada a la Guàrdia Urbana de Lleida.

L’alcalde va explicar que, durant una visita relacionada amb la intervenció de la brigada de neteja del passat 8 de setembre, els residents de l’entorn li havien traslladat el seu malestar pels sorolls i aldarulls durant les hores de la nit.

Aquestes queixes formen part del context de convivència de la zona, que ara torna a quedar al focus arran de l’enfrontament d’aquest dimecres al matí. La investigació dels Mossos haurà de determinar què va originar la baralla i quines persones hi van participar.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara