La víctima mortal de l'accident a la Noguera és una jove de Balaguer de 33 anys

Les altres integrants del vehicle continuen hospitalitzades, tres en estat greu i una menys greu

26 de juliol de 2025 a les 17:14h
Actualitzat: 26 de juliol de 2025 a les 17:26h

Aquesta matinada, un vehicle s'ha sortit de la via quan circulava per la LV-9225 amb cinc dones a l'interior seu. Per desgràcia, la conductora ha patit ferides mortals i les autoritats han confirmat que es tractaria d'una veïna de la localitat de Balaguer de 33 anys. A més, les altres quatre integrants del turisme han estat traslladades a l'hospital Arnau de Vilanova, on tres d'elles continuen en estat greu. 

Els fets han tingut lloc al voltant de les 5:53 hores, quan el vehicle s'ha sortit de la via a la localitat d'Albesa encara per motius desconeguts. Els Mossos d'Esquadra han iniciat una investigació, però encara no haurien esclarit quin va ser el detonant que va provocar l'accident. D'aquesta forma, les marques del turisme a la via i el futur testimoni de les supervivents pot jugar un paper clau en el cas. 

Fins al lloc dels fets s'han desplaçatsis patrulles de la policia catalana, quatre dotacions dels Bombers i quatre ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques que no han pogut fer res per salvar la vida a la jove de Balaguer. Tot i això, els sanitaris continuen treballant perquè les tres dones en estat greu i l'altre menys greu es puguin recuperar del brutal accident de trànsit que ha tingut lloc a la localitat d'Albesa