La Seu d'Urgell recupera l'acte de reconeixement a esportistes i clubs

Aquest proper diumenge, 31 d’agost, a les 19 hores, a la sala la Immaculada

28 d'agost de 2025 a les 07:37h

Aquest proper diumenge 31 d’agost, diumenge de Festa Major, l’Ajuntament celebrarà -després d’anys sense organitzar-se- l’acte de reconeixement a esportistes i clubs de la Seu d’Urgell que han destacat i assolit èxits significatius durant la temporada 2024/25.

L’acte, que s’iniciarà a les set de la tarda a la sala la Immaculada i que és obert a tothom, estarà presidit per l’alcalde de la Seu, Joan Barrera, i la regidora d’Esports, Bàrbara Romeu.

Els i les esportistes que rebran el seu guardó i els seus mèrits són:

  • ·FC PIRINEUS: Campiones de lliga. Segona Catalana Infantil.
  • ·FC PIRINEUS: Campiones de lliga. Segona Catalana Cadet F7.
  • ·CLUB ATLÈTIC LA SEU: Ascens a Primera Divisió Catalana Femenina.
  • ·CLUB ATLÈTIC LA SEU: Ascens a Divisió d'Honor Catalana Masculina i Campió Copa Lleida.
  • ·CLUB HOQUEI CADÍ: Ascens a Nacional Catalana.
  • ·CADÍ LA SEU: Campiones Lliga Catalana AON LF.
  • ·ANTÍA GONZALEZ: Campiona Catalunya FEM15 I FEM17. Subcampiona d'Espanya FEM17
  • ·GERARD ESCOLÀ: Campió OK Lliga Plata i ascens a OK Lliga.
  • ·JORDI BADIA: Subcampió Copa del Rei d’hoquei patins.
  • ·SADURNÍ BETRIU: Guanyador del Circuit Internacional Ski Classics. Campió d’Espanya de llarga distància. Guanyador Marxa Beret.
  • ·MARC COLELL: Top 8 Copa d’Europa Schlinig. Top 25 esprint per equips Copa del Món Lahti. Debut al Campionat del Món esprint a Trondheim.
  • ·JAUME PUEYO. Top 10 esprint Copa del Món de Lahti. Top 30 esprint Campionat del Món Trondheim. Top 14 esprint per equips Campionat del Món Trondheim.
  • ·QUIM FARGAS. Campió del Món d’Enduro eBike FIM. Campió de Catalunya Enduro BTT.

Val a dir que l’Ajuntament de la Seu té previst organitzar un altre acte a finals d’aquest any per reconèixer els i les esportistes que competeixen en anys naturals i que recollirà les actuacions i èxits assolits durant tot 2025.