La ciutat de Lleida viu la segona jornada de la 34a edició de la Fira de Titelles. Al llarg de tot el dia, s’ha pogut gaudir dels espectacles a més d’una quinzena d’espais de la ciutat tan variats com són l’Aula de Teatre, el CaixaFòrum, el Teatre de l’Escorxador, el Centre d’Art La Panera, la sala de projeccions de la Biblioteca Pública, la Sala Alfred Perenya, l’esglèsia de Sant Martí, La Saleta, l’Espai Orfeó o l’Aula Magna de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI).
També han servit d’escenari els carrers i les places de la ciutat com l’avinguda Blondel, on s’ha seguit un itinerari encapçalat per l’espectacle del “Rag & bone man” de la companyia Xip Xap; la plaça Sant Francesc, la plaça de la Catedral, el pati del Convent de Santa Clara, la plaça del Museu de Lleida, la plaça de la Paeria i la Plaça Esteve Cuito, al recinte de l’Escorxador.
La Fira de Titelles ofereix espectacles per a tots els públics: des dels més menuts de la casa fins a un públic adult. I també per a totes les butxaques, amb espectacles totalment gratuïts i entrades que no superen els 8 euros.
Pel que fa a les posades en escena més remarcables de la jornada, a les 19 h, el públic que ha assistit a la Sala Alfred Perenya, ha pogut gaudir de l’obra del manxec Andrés Beladíez, estrenada de forma absoluta. L’obra porta per títol “Inteligencia artificial, laberintos difusos y otras historias cibernéticas” i es tracta d’un espectacle que utilitza tècniques d’intel·ligència artificial, models en 3D i teatre d’objectes, per parlar-nos de nosaltres mateixos, els nostres dubtes, les nostres pors i obsessions, el lloc que ocupem i el nostre sentit en un món deshumanitzat.
Per la seva banda, la companyia riojana El Patio Teatro, a través del seu espectacle “Entrañas” porten als assistents a la seva representació del Teatre de l’Escorxador, a una tímida classe d’anatomia per descobrir alguns misteris del cos humà i s’abocaran al seu interior per intentar explicar, a través dels objectes i la narració, què és el que portem dins.