Rescaten ferit el conductor d'un camió formigonera que ha caigut per un pont de 20 metres

Un camió carregat de formigó cau uns 20 metres i el conductor resulta ferit després de ser rescatat pels Mossos d'Esquadra

31 de març de 2026 a les 13:43h

Un camió formigonera que transportava una càrrega de formigó va patir un accident aquest dimarts al quilòmetre 58 de la carretera C-1412b, a l'alçada de Talarn, dins del Pallars Jussà. El vehicle va precipitar-se aproximadament uns 20 metres per un pendent, segons han detallat els serveis d'emergències.

Rescat del conductor

D'acord amb la informació facilitada pels Mossos d'Esquadra, el conductor va quedar atrapat dins la cabina del camió després de l'accident. A causa d'això, els equips d'emergència van haver de procedir a excarcerar-lo per poder-lo alliberar.

Lesió i trasllat hospitalari

Malgrat l'evident gravetat visual del sinistre, el conductor només va patir ferides lleus. Va ser traslladat en ambulància fins a l'Hospital del Pallars. Cal destacar que, tot i que es va activar un helicòpter medicalitzat com a mesura preventiva, finalment no va ser necessari utilitzar-lo.

Retirada i complicacions tècniques

S'espera que les tasques per retirar el camió s'allarguin durant diverses hores, ja que la càrrega de formigó es començarà a solidificar dificultant-ne l'extracció.