La portaveu de l’Agrupació del PSC de Lleida, Cristina Morón, demana al senyor Palau que superi l’escenari del no a tot i “que es posi a treballar de manera efectiva per Lleida”. “El que hauria de fer el senyor Palau és deixar d’anar en contra de Lleida i de Catalunya i arromangar-se i ajudar per avançar en la transformació de la nostra ciutat”, ha afirmat Morón, que demana al PP deixar enrere les seves contradiccions “en les quals està immers”.
La regidora del PSC-Units alerta que el que no pot fer el senyor Palau “és anar per Lleida parlant molt i que després tant ell com els seus companys del PP a Barcelona i a Madrid votin en contra de pressupostos que contenen inversions per millorar la qualitat de vida de les persones”. “El PP no influeix a cap lloc i això sí que és mediocritat”, ha afegit.
Cristina Morón també considera contradictori que “el senyor Palau qüestioni els acords entre el govern municipal de la Paeria i el grup municipal de Junts, quan el seu partit també hi pretén pactar per provocar un canvi de govern a Madrid”. A més, Morón ha qualificat “d’incoherent” que dilluns demanés un Pla d’Accessibilitat per la ciutat de Lleida quan tot just hi havia votat en contra quatre dies abans. Per això, Cristina Morón es mostra sorpresa pel fet que “el senyor Palau pretengui estendre la mà quan sembla que en realitat no té la voluntat real d’arribar a cap acord”.
Cristina Morón ha recordat que votar en contra d’uns pressupostos com els de la Paeria és oposar-se a destinar 27,6 milions d’euros en neteja i manteniment de la ciutat; a dedicar 19,3 milions d’euros en seguretat i civisme; a dedicar 2,5 milions a la reforma i la millora d’equipaments esportius; a invertir 1,6 milions d’euros per a la compra de solars i d’habitatges; al desenvolupament de nous sectors residencials que afavoriran la construcció a present i a futur de 3.865 habitatges assequibles; a projectes de transformació urbana com la renaturalització de l’Avinguda Doctor Fleming i del Carrer Riu Ebre i a l’Operació Rambla; a instal·lar 14.000 nous punts de llum; a l’ampliació del Polígon Industrial El Segre i al nou recinte firal, entre d’altres.