El PP d’Alpicat reclama reforçar el servei de neteja viària amb més personal i recursos

Ramon Pinyol demana augmentar la freqüència de neteja dels carrers i les illes de contenidors i adaptar el servei al creixement del municipi

17 de setembre de 2026 a les 09:22h

El regidor del Partit Popular d’Alpicat, Ramon Pinyol, reclama a l’Ajuntament un reforç del servei de neteja viària per garantir un manteniment adequat tant del nucli urbà com de les diferents urbanitzacions del municipi.

Pinyol considera necessari incrementar els recursos destinats a aquest servei, amb més personal, vehicles escombradora i camions d’aigua a pressió, així com augmentar la freqüència de neteja i desinfecció dels carrers i de les illes de contenidors.

El regidor popular assenyala que els mitjans actuals poden resultar insuficients per donar resposta a les necessitats d’un municipi d’uns 6.500 habitants i defensa que el servei s’ha d’adaptar al creixement i a la realitat actual d’Alpicat.

“Cal dotar els treballadors dels recursos necessaris perquè puguin arribar a tot el municipi i oferir el servei que els veïns mereixen”, afirma Pinyol.

Des del PP d’Alpicat demanen a l’Ajuntament que prioritzi aquesta millora i que doti el servei dels recursos necessaris per avançar cap a un municipi més net, cuidat i saludable.

Pinyol insisteix que la neteja viària és un servei bàsic i que ha d’estar ben dimensionat, amb els mitjans humans i materials adequats per garantir una resposta efectiva a les necessitats de tots els veïns d’Alpicat.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara