Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La Paeria ha iniciat les obres de remodelació integral de les voreres de quatre carrers de Lleida amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat i la qualitat de l’espai públic, amb una inversió total de 723.141 euros.
La primera tinenta d’alcalde i regidora d’Agenda Urbana, Begoña Iglesias, ha visitat les obres del carrer de Pi i Margall, entre Prat de la Riba i la plaça del Treball. L’actuació permetrà ampliar les voreres fins als 3 metres i plantar 14 arbres nous, millorant el confort climàtic. També es renovaran les canonades d’aigua i el paviment, sense perdre places d’aparcament. El pressupost és de 133.050 euros.
També han començat els treballs a l’avinguda de Pius XII i a l’entorn del carrer Xavier Puig Andreu, a Pardinyes.
A Pius XII, amb una inversió de 251.832 euros, es renovaran voreres, xarxes d’aigua i clavegueram, i s’hi instal·laran nous bancs, papereres i 6 arbres. Les obres duraran aproximadament 5 mesos.
A Pardinyes, les actuacions inclouen la renovació del paviment malmès per les arrels, la millora de serveis i la plantació de 10 arbres nous, a més d’una font adaptada a la plaça Josep Piñol. El pressupost és de 210.816 euros i la durada prevista és de 3 mesos.
Finalment, a l’avinguda Rosa Parks es remodelarà la vorera del costat senar, amb renovació del paviment, l’enllumenat i la xarxa d’aigua. També es plantaran 9 nous freixes de flor. Durant les obres, el trànsit quedarà reduït a un únic carril. L’actuació té un cost de 127.443 euros i una durada prevista de 3 mesos.