Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La Guàrdia Urbana de Balaguer ha sancionat avui els propietaris d’un immoble del qual s’estava retirant mobiliari i dipositant-lo de manera incorrecta a la via pública. Els materials voluminosos, mobles i altres residus s’han estat llençant de manera constant durant els darrers dies prop dels contenidors i al costat d’un parc infantil.
Per aquest motiu, els agents han procedit a sancionar a la propietat de l’immoble amb una multa, la qual pot anar des de 750 € fins 1.500 €, tal i com estableix l’Ordenança municipal, depenent del tipus de sanció. Igualment, també se li cobraran les tasques de recollida i retirada per part de la brigada municipal, els quals han traslladat els voluminosos a la deixalleria.
Des de la Paeria es recorda la importància de realitzar una correcta gestió dels residus, i dipositar els voluminosos prop dels contenidors els dilluns o dijous als vespres, o bé dur-los a la deixalleria.
D’altra banda i gràcies a la incorporació de dues noves agents a la Guàrdia Urbana, s’ha augmentat la freqüència de les actuacions per prevenir conductes incíviques o actes contra la seguretat ciutadana. En aquest sentit, durant les darreres setmanes la presència d’agents de paisà a la ciutat ha propiciat sancionar les accions incíviques, especialment durant els vespres i nits. Igualment, també s’han requisat 5 patinets elèctrics conduïts per persones menors d’edat, pel fet de circular sense casc o ometent les normes de trànsit.
La incorporació de noves agents també ha millorat l’eficiència de les actuacions, i per tant se seguiran duent a terme durant les properes setmanes, a més de les habituals.