Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Mor un veí de Lleida de 52 anys en un accident de trànsit

Avatar photo

El vehicle ha sortit de la carretera, ha xocat amb una arqueta i ha acabat a l'altra banda de la calçada

Un home de 52 anys ha mort aquest dissabte en un accident de trànsit al municipi aragonès de Pont de Montanyana, a la Ribagorça, per una sortida de via. Segons ha informat la Guàrdia Civil, la víctima és un veí de Lleida que era l’únic ocupant del vehicle.

L’accident ha tingut lloc al voltant de les 13.50 hores al punt quilomètric 85,9 de la carretera N-230, que uneix Lleida amb la frontera francesa de la Vall d’Aran i discorre entre Catalunya i l’Aragó.

Segons el cos, el vehicle ha sortit pel marge dret de la via, ha xocat contra una arqueta de pedra i ha acabat al marge esquerre de la carretera. El cadàver ha estat traslladat a l’Hospital Provincial d’Osca.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Jordi Sendra fa el seu discurs en l’acte municipalista de Junts

Notícia següent

VÍDEO: Un home salva nadó a punt de ser atropellat

Notícies relacionades