Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El Servei Català de Trànsit informa que el conductor del vehicle accidentat ahir al Segrià ha perdut la vida a causa de les ferides per la col·lisió. El jove de 23 anys era l'únic ocupant del vehicle que va sortir de la via i va bolcar a la carretera LV-810, a l'altura de Gimenells.
La víctima era l'únic passatger del turisme i va patir l'accident al punt quilomètric 9,1. L'avís va arribar a les 23:06 hores i encara no es coneixen les causes per les quals el jove es va sortir de la via, provocant-li ferides mortals. Igualment, s'ha iniciat una investigació per esclarir els fets i les autoritats lamenten que en el que portem de 2025 ja són 18 les víctimes a Catalunya per accidents de trànsit.
Per aquest accident mortal es van activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues de Bombers i dues ambulàncies i unitats de suport psicològic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).