Diumenge, 16 de febrer de 2025
És notícia

Mollerussa supera en un 90% els requisits per obtenir el segell d’excel·lència de la UAB

Avatar photo
L’acte de lliurament del guardó es farà el pròxim dia 9 a la Sala d’Actes del Rectorat de la universitat

L’Ajuntament ha superat en un 90% la puntuació requerida per obtenir el segell Infoparticipa a la Qualitat i la transparència en la comunicació pública local, un guardó que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a partir de les avaluacions que realitza als webs municipals el Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la UAB, segons ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. L’acte de lliurament dels guardons, que el consistori renova per novè any, es farà el pròxim dia 9 d’abril a la Sala d’Actes del Rectorat de la UAB. 

Amb aquest segell, que arriba a l’12a edició, la UAB reconeix les bones pràctiques d’ajuntaments, diputacions i consells comarcals per la informació publicada als webs municipals amb l’objectiu que la ciutadania tingui coneixement sobre qui són els representants polítics del seu municipi, com gestionen els recursos i quines formes de participació posen al seu abast.

Per a l’edició d’enguany, la UAB ha tornat a fixar en 52 els indicadors a valorar, dels quals Mollerussa en compleix 47. No obstant això, alguns dels indicadors han estat modificats sota el criteri de pujar el nivell d’exigència en la qualitat de la informació, ja que no és suficient en què la informació es publiqui sinó que s’ha de poder trobar amb facilitat, estar actualitzada i ser comprensible.  Així mateix, també s’han introduït canvis pel que fa a l’anonimització de les dades, la publicació dels decrets i la participació ciutadana. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Salou millora el servei de neteja i de recollida de residus amb un nou contracte

Notícia següent

ERC aprova les llistes per les eleccions del 12M, amb Aragonès i Vilagrà al capdavant

Notícies relacionades