El Castell Formós de Balaguer acollirà aquest dissabte 1 d’agost una nova cita del cicle Música al Castell amb la proposta "Flamenco Vibes", liderada pel músic Marc Miralta. El concert començarà a les 22 hores i oferirà al públic una nova aproximació al flamenc jazz a través d’una formació integrada per alguns dels noms més destacats de l’escena musical actual.
Marc Miralta, considerat un dels bateries de referència tant a Catalunya com a Europa, presenta en aquest projecte un nou enfocament musical en què el vibràfon es converteix en l’instrument protagonista. Després d’haver estat un dels pioners en la incorporació de la bateria al flamenc jazz, ara fa un pas més amb un repertori de composicions pròpies i arranjaments concebuts especialment per a aquesta proposta.
Per donar forma a "Flamenco Vibes", Miralta estarà acompanyat per Pau Figueres, a la guitarra flamenca; Manel Fortià, al contrabaix, i Arnau Figueres, a la percussió, amb bateria i cajón. La combinació dels quatre músics dona vida a un espectacle que ofereix una nova mirada a l’univers del flamenc jazz.
L’organització destaca que aquesta proposta combina intensitat, energia i sensibilitat, convertint-se en una de les cites destacades de la programació estiuenca de Música al Castell.
Les entrades tenen un preu de 10 euros en venda anticipada i de 12 euros a taquilla el mateix dia del concert, sempre que encara en quedin de disponibles. L’aforament és limitat i les entrades es poden adquirir a través del web www.entrades.balaguer.cat.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat