Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Visita a la Brigada d’Obres Municipal a Lleida

Avatar photo
La tinenta d’alcalde Begoña Iglesias ha visitat el personal municipal i les instal·lacions de la Brigada d’Obres Municipal encarregada del Manteniment de l’Espai Urbà de la ciutat
Imatge d’un moment de la visita a les brigades

La tinenta d’alcalde i regidora d’Agenda Urbana i Espai Agrari i Regidora de Sostenibilitat, Begoña Iglesias, va voler conèixer de primera mà el personal i les instal·lacions de la Brigada d’Obres Municipal de Lleida.

Acompanyada dels responsables tècnics de la regidoria d’Agenda Urbana i Espai Agrari, va visitar ahir l’espai on es guarda el material que utilitzen els operaris de la brigada per dur a terme les actuacions de manteniment de la via pública.

A les instal·lacions de la brigada, situada a la Partida de la Caparrella, 184  a l’Horta de Lleida, s’hi ubiquen els tallers, maquinària i abassegaments dels materials necessaris per al manteniment de l’espai públic: paviments, materials diversos de construcció, mobiliari urbà, elements de jocs infantils, etc.

Begoña Iglesias va agrair la tasca que desenvolupen els professionals integrants de les brigades – actualment són 11 persones – i va destacar que “és necessari reforçar tant en personal com en pressupost aquesta unitat municipal perquè la seva tasca de manteniment és indispensable per evitar l’envelliment de la ciutat”.

“De vegades, no es valora prou la tasca que realitzen, però és el treball del dia a dia el que fa més confortable la via pública”, va afegir la tinenta d’alcalde.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El PP a Junts: “Controlem l’Estat. Amb nosaltres l’amnistia serà més fàcil”

Notícia següent

VÍDEO | Un mort i més de 60 ferits en ensorrar-se el sostre d’una església

Notícies relacionades