Arrenca la campanya de dinamització comercial “Barris Antics: molt per descobrir, molt per oferir”

Uns 600 comerços de 7 municipis de Ponent s'adhereixen a la 8a edició de la campanya, la qual manté l’objectiu de dinamitzar el comerç en els nuclis antics dels municipis i potenciar el comerç de proximitat

0
516

La campanya “Barris Antics: molt per descobrir, molt per oferir” arriba a la seva vuitena edició mantenint l’aposta de dinamitzar el comerç en els nuclis antics dels municipis i potenciar el comerç de proximitat. La Diputació de Lleida ha acollit la presentació d’aquesta iniciativa que es du a terme de manera simultània, durant el mes de juny de 2018, a 37 municipis d’arreu de Catalunya. A nivell provincial, s’adhereixen a la campanya els municipis de Lleida, Artesa de Segre, Mollerussa, Balaguer, Solsona, Juneda i les Borges Blanques.

El tècnic de comerç de l’Ajuntament de Solsona, Marc Martínez, remarca que es tracta d’una campanya comercial i turística que té com a objectiu potenciar els comerç de proximitat, incentivant el consum dels comerços dels barris antics, i promocionar els propis municipis participants. Durant tot el mes de juny, els comerços adherits disposaran d’unes butlletes que els clients podran omplir per participar en un sorteig que tindrà lloc al juliol. Martínez explica que aquests premis “cada territori oferirà el millor que té”, remarcant es tracta de regals gastronòmics, turístics i de productes de proximitat propis de cada municipi.

Aquesta campanya es va iniciar amb només 8 municipis al 2010 i enguany compta amb 37 municipis, sumant un total de 2.000 petits comerços adherits. També cal destacar que la campanya de dinamització comercial i territorial “Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir”ha guanyat la “Copa España Creativa 2017” entre 20 projectes seleccionats. Aquest suposa un reconeixement a la tasca realitzada durant els últims anys per la dinamització i potenciació dels barris antics del territori.

La iniciativa compta amb el suport del Departament de Governació i, a nivell local, de la Diputació de Lleida. A l’acte de presentació hi han participat el diputat Enric Mir, el regidor de promoció de l’Ajuntament de Lleida, Fèlix Larrosa, regidora de Turisme de l’Ajuntament de Balaguer, Ester Guarné, i el tècnic de comerç de l’Ajuntament de Solsona, Marc Martínez.

FER UN COMENTARI