Ja està llesta la Guia Turística de Lleida 2019 amb novetats

Es renova anualment des del 2005 i els 15.000 exemplars que es distribueixen es financen amb la publicitat que s’inclou a les seves pàgines

0
329
Circ Raluy Legacy 728×90

Turisme de Lleida ha editat enguany la Guia Turística de la ciutat en quatre idiomes (català, castellà, francès i anglès). Es tracta d’una publicació que anualment es distribueix des del 2005 i de la qual enguany s’han imprès 15.000 exemplars, que aniran dirigits principalment a tots els visitants que arriben a la ciutat per motius diversos (oci, cultura, negocis…).

Aquesta és una guia informativa i de serveis que ofereix un ampli ventall de possibilitats al viatger que troba a les seves pàgines interessants propostes per ocupar el seu temps d’oci, degustar la nostra gastronomia, assistir a espectacles, visitar paratges únics, practicar esports o adquirir productes locals.

La seva distribució es realitza en punts de gran afluència de públic com ara hotels, restaurants, museus, espais artístics, comerços, centres empresarials i punts d’informació turística i cultural, a més de certàmens firals de primer ordre com Fitur (Madrid) o B-TRAVEL(Barcelona) i altres fires en les quals es promociona la ciutat.

També és la publicació amb la qual s’obsequia a tots els participants als congressos i jornades que es fan a la ciutat, així com en altres esdeveniments culturals com Animac, Fira de Titelles, entre altres.

La Guia Turística de Lleida disponible a l’Oficina de Turisme i també pot aconseguir-se en format pdf al web de Turisme de Lleida.

La novetat d’enguany és la incorporació de la nova campanya de City màrqueting “…a mig camí de l’infinit”, amb el poema ‘El campanar de Lleida’, de Magí Morera, imprès a la contraportada interior.

La despesa d’edició de la guia és cost zero per l’Ajuntament de Lleida, ja que es finança mercès a la publicitat que s’inclou a les seves pàgines.

FER UN COMENTARI