Dimarts, 19 de març de 2024
És notícia

Turisme de Lleida engega una campanya de promoció per difondre els valors de la ciutat

Sota el lema 'Lleida, tot el que estimes', se centra en els eixos patrimonial, cultural, gastronòmic i natural

Turisme de Lleida ha posat en marxa la nova campanya de promoció turística de la ciutat, que sota el lema ‘Lleida, tot el que estimes’ es començarà a difondre a través dels mitjans de comunicació a partir d’aquest dissabte. La campanya està basada en alguns dels valors de la ciutat en clau d’atractivitat, però també posa de manifest la singularitat de la ciutadania, potenciant l’autoestima, d’aquí el lema escollit, ‘Tot el que estimes’, que rebla el clau amb una segona crida, que explicita ‘Amb qui més estimes’. El tinent d’alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, ha reivindicat “l’atractiu que ha de generar Lleida, ja entesa com a capital de la Catalunya interior”, i ha posat de manifest l’oportunitat d’aquesta campanya.

La campanya es desenvoluparà entorn de quatre eixos de promoció. Els dos primers fan referència a la cultura i el patrimoni, en tant que la ciutat de Lleida és “manifestament rica i valuosa” en aquests dos nivells de capacitat de promoció els quals, “definitivament, han d’arribar a tots els racons del país”.

Un tercer eix és la natura. En aquest sentit, les corones verdes que envolten la ciutat i, especialment l’Horta de Lleida, el parc Natural de la Mitjana, la vinya o l’entorn del riu són elements que confegeixen una personalitat distintiva a la ciutat i als seus atractius, segons ha assenyalat el tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica i Emprenedoria de la Paeria.

El darrer dels eixos de la campanya és la gastronomia, un altre element qualitatiu de la ciutat. Està previst que aviat es presenti una subcampanya específica de suport i promoció del sector de la restauració de la ciutat, segons ha explicat Cerdà.

La campanya ‘Lleida, tot el que estimes, amb qui més estimes’ és un model que Turisme de Lleida està treballant des de la primavera, que s’ha anat adaptant d’acord amb les diferents fases i restriccions que ha viscut la ciutat en plena pandèmia per la covid-19 i que respon al canvi de model en l’àmbit turístic de l’actual govern municipal.

Aquest atorga especial protagonisme a la sostenibilitat, la natura, la gastronomia i, en paral·lel, descobreix un nou perfil de consum de turistes de proximitat, de cap de setmana, familiar o de grups reduïts. Un consum que té com a objectiu optimitzar la visita turística amb descobertes, experiències, compres i cuina de proximitat i d’identitat.

La campanya fixa el seu objectiu en la captació de turisme de Catalunya i de la zona més propera de l’Aragó, i esdevé el tret de sortida d’un seguit d’iniciatives de promoció de Turisme de Lleida que, a mesura que es vagin consolidant els diferents estadis de normalitat, s’aniran sumant amb nous elements audiovisuals i de dimensió mediàtica.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Generalitat aprova mesures restrictives a la Cerdanya

Notícia següent

Els hospitals públics i l’atenció primària de Lleida incorporen 61 nous residents

Notícies relacionades