Talarn lloa “la modernitat, funcionalitat i respecte a la tradició del Pla d’Urgell” del nou consistori municipal d’Ivars d’Urgell

Avatar photo
El president de la Diputació de Lleida ha visitat aquest dijous el municipi, on s’ha reunit amb el seu alcalde, Joan Carles Sánchez
Visita institucional a Ivars d'Urgell
Visita institucional a Ivars d’Urgell

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha visitat l’Ajuntament d’Ivars d’Urgell, on ha estat rebut pel seu alcalde, Joan Carles Sánchez, acompanyat de membres de la corporació, amb qui ha mantingut una reunió de treball.

Durant la trobada, Joan Talarn ha felicitat la feina que es fa a Ivars d’Urgell i ha posat de referència “el nou edifici consistorial, que va entrar en funcionament fa uns mesos i que és un exemple de funcionalitat al temps que entronca arquitectònicament amb la tradició constructiva del Pla d’Urgell”. Talarn ha afegit que “ajuntaments rurals com el d’Ivars d’Urgell milloren els serveis a la ciutadania amb el suport dels diferents plans de subvenció de la Diputació”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un acusat per violar la germana s’enfronta a 10 anys de presó

Notícies relacionades