Una fuita de gas obliga a tallar el carrer Major

03 de març de 2020 a les 17:55h

Una fuita de gas ha obligat a tallar el carrer Major, entre la plaça Sant Francesc i el carrer Cavallers al voltant de les 18.00 de la tarda. No hi ha hagut cap ferit i no hi ha hagut cap afectació significativa més enllà de l'estona en què s'ha tallat el carrer, ja que no s'ha hagut de tancar cap botiga i les persones que estaven dins han pogut sortir sense cap problema.

Tres dotacions de Bombers, la Guàrdia Urbana i els Mossos d'Esquadra han treballat a la zona per garantir la seguretat de la ciutadania i actuar contra la fuita de gas.

Al voltant de les 18.30 s'ha tornat a reobrir el pas en el tram del carrer Major que havia quedat tallat.

L'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha fet una piulada informant dels fets i agraint les tasques realitzades pels diferents cossos de policials i de Bombers:

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit