#PROU, la campanya iniciada pels comerços lleidatans, continua viva

0
312
Vidrieres d'entrada del Museu de Lleida pintades amb la paraula prou| Twitter: @museudelleida
Circ Raluy Legacy 728×90

La campanya Prou que es van iniciar una trentena de comerços lleidatans continua viva. Aquest divendres el museu de Lleida ha fet visible a través de Twitter que les seves vidrieres continuen sent pintades amb missatges feministes. El museu va pintar les vidrieres de l’entrada al recinte amb la paraula Prou i gairebé un mes després els vidres es mostren plens de missatges diferents en suport a les víctimes de violació.

La campanya va ser iniciada per la propietària de la llibreria ‘La Sabateria’ després que sortís la sentència a només dos anys de presó per als acusats d’un cas d’abusos a una noia amb discapacitat a Lleida. Després que l’aparador de la llibreria hi apareixes la paraula prou s’hi van sumar altres comerços, a més de la gent del carrer que també va voler pintar la seva reivindicació als aparadors participants.

FER UN COMENTARI