Divendres, 7 de febrer de 2025
És notícia

Roben en un estanc de Lleida després d’amenaçar i empènyer la dependenta

Avatar photo
Un individu es va emportar la recaptació d’un establiment de Pardinyes just abans del seu tancament
estanc Pardinyes
L’estanc del passatge Sant Jeroni al barri de Pardinyes

Lleida torna a aixecar-se avui amb un nou assalt, aquesta vegada en un estanc del passatge Sant Jeroni al barri de Pardinyes. Segons publica el diari ‘Segre, un individu va irrompre a l’establiment quan la dependenta estava a punt de tancar i abaixar la persiana. L’atracador va amenaçar i intimidar a la treballadora i va aconseguir endur-se els diners que hi havia a la caixa en aquell moment.

Segons fonts policials, el lladre va donar una espenta a la treballadora, va agafar els diners i se’n va anar corrent del lloc dels fets. Ràpidament, diverses patrulles dels Mossos d’Esquadra i de la Guàrdia Urbana de Lleida es van desplaçar fins a la zona per iniciar la recerca del sospitós, després de rebre l’avís a les 20.16 hores. Fins ara no s’ha produït cap detenció relacionada amb aquest atracament.

La notícia arriba uns dies després que un jove de 19 anys atraqués el passat divendres una benzinera del carrer Corts Catalanes de Lleida, a Balàfia. La investigació continuava oberta per localitzar el segon implicat, ja que el primer va ser detingut ahir i localitzat amb la mateixa roba que el dia del robatori.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Enxampen un pedòfil que descarregava i distribuia material pornogràfic amb menors a la Garrotxa

Notícia següent

Les convocatòries BENESTAR i IMPACTE destinaran 1 milió d’euros per projectes de salut mental i l’impacte social

Notícies relacionades