Els Bombers d’Andorra han rescatat durant la nit d’aquest dimarts a dimecres dos escaladors que s’havien quedat atrapats a la via Raiers del pic de Peguera, en el terme municipal d’Espot (Pallars Sobirà), per una forta tempesta.
Segons han informat els Bombers de la Generalitat de Catalunya en un missatge al seu compte a la xarxa social X, una forta tempesta els ha agafat al darrer tram de la via i no han pogut continuar l’ascensió. Un cop passada la meteorologia adversa, un helicòpter dels Bombers d’Andorra els ha rescatat per dur-los fins a la Seu d’Urgell, des d’on han estat evacuats a l’hospital per a la revisió mèdica oportuna.
El dispositiu també ha comptat amb l'ajuda per terra de personal del Grup de Recolzament d’Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat i també amb la col·laboració de personal del funicular de l’Estany Gento, que habitualment obren la instal·lació als serveis d'emergència per facilitar l’accés a les zones de rescat.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
