Amb el resultat d’aquest estudi, posaran en marxa una campanya promocional conjunta destinada a potenciar la identitat i els valors del Segrià i el nom de Lleida. El cost, tant de l’estudi com de la campanya, l’assumirà el Patronat de Turisme de la diputació lleidatana.
La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, ha expressat la seva preocupació per l’afectació que està tenint en general la covid-19, que “ha incidit de manera molt directa a la zona de la ciutat de Lleida i sis municipis del Segrià”. Per això, Pujol ha valorat positivament l’acord amb la Paeria i el Consell Comarcal del Segrià per posar en marxa aquesta acció conjunta encaminada a “millorar la imatge de la marca de Lleida i el Segrià” i a “recuperar una major normalitat pel que fa a l’activitat turística en aquest territori”.
Cal recordar que l’aplicació de mesures específiques a la ciutat de Lleida i sis municipis del Baix Segre des del mes de juliol no ha finalitzat fins el 17 de setembre, arran de la millora de les dades epidemiològiques, i que durant la segona quinzena de juliol aquests municipis de la comarca van patir un segon confinament que va perjudicar greument el sector turístic de la zona.