Dijous, 23 de gener de 2025
És notícia

Operació contra una xarxa de distribució de droga a Lleida

Avatar photo
En l’operatiu conjunt entre Policia Nacional i Guàrdia Urbana es van detenir dues persones i es van intervenir substàncies estupefaents i objectes que havien estat sostrets en botigues de la ciutat
Operació contra droga Lleida
Es va realitzar una entrada i registre al domicili d’una de les persones detingudes

Un operatiu conjunt entre la Policia Nacional i la Guàrdia Urbana ha permès desmantellar una xarxa de distribució de droga a la ciutat de Lleida. A més, s’han detingut dues persones a les quals se’ls va intervenir substàncies estupefaents i objectes que havien estat sostrets en botigues de la ciutat.

Com a resultat de les tasques d’investigació portades a terme per la Policia Judicial de la Comissaria Provincial de Lleida en col·laboració amb la Guàrdia Urbana de Lleida, s’ha procedit a la detenció de dues persones per la seva presumpta participació en delictes de tràfic de drogues.

Els implicats en aquesta operació es dedicaven a l’adquisició, adulteració i posterior distribució al detall de cocaïna a persones consumidores i addictes a aquest tipus de droga tòxica.

La col·laboració de la Policia Nacional amb la Guàrdia Urbana es va establir en tenir coneixement que el tràfic s’articulava sobre la base d’un intercanvi de droga per objectes procedents de furts comesos en establiments públics de la ciutat de Lleida.

Les primeres actuacions dels agents van permetre verificar com efectivament es produïa aquest tipus d’intercanvi per tal que les persones consumidores poguessin disposar de la droga, de manera que es va establir un operatiu conjunt per procedir a la detenció dels implicats un cop establert que no hi havia més integrants en aquest petit grup de transformadors i distribuïdors de la substància tòxica.

L’operatiu va concloure amb la detenció de les persones abans esmentades i el registre del seu domicili, situat a prop de l’eix comercial de la ciutat, on es van intervenir 15 grams de cocaïna i diferents objectes destinats a la manipulació i adulteració de la droga, així com bosses de marques conegudes i productes de perfumeria, presumptament sostrets de botigues de la ciutat.

S’han instruït diligències policials per la presumpta comissió de delictes de tràfic de drogues i receptació, que van ser remeses el dia 29 de novembre al Jutjat d’Instrucció números 2 de Lleida.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Calafell participa en la campanya comarcal “Posiciona’t” contra la violència masclista

Notícia següent

Tallen el carrer Urgell en dos trams durant un any per obres a les estacions de l’L8

Notícies relacionades