Lleida participa en la Fira B-Travel per a promocionar l’oferta turística

Avatar photo

El saló més important del sector que se celebra a Catalunya, romandrà obert tot el cap de setmana a la Fira de Montjuïc

Turisme de Lleida participa aquest cap de setmana a la Fira B-Travel, el saló més important del sector que se celebra a Catalunya, per donar a conèixer l’oferta turística de la ciutat.

L’objectiu és incentivar entre el públic català els viatges a Lleida, ja que cal destacar que el mercat de Barcelona i la seva àrea d’influència és un important nínxol emissor per la nostra destinació.

L’espai de la capital lleidatana està ubicat a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme. Cal recordar que Lleida forma part des del novembre de 2017, de la marca Ciutats amb Caràcter, segell què ajuda a posicionar-nos al mercat turístic amb altres ciutats catalanes.

Lleida ofereix una gran oferta com a destinació de turisme cultural, natural i gastronòmic fan que cada cop sigui més atractiva a ulls dels visitants, tal com explica el tinent d’alcalde i president de Turisme de Lleida, Paco Cerdà, que ha assistit al saló, on ha mantingut entrevistes de treball com el responsable de Renfe Viajeros, Juan Rodríguez Serrano. Tall de veu P. Cerdà

La ciutat té un conjunt d’elements patrimonials, encapçalats pel conjunt monumental del Turó de la Seu Vella; un gran museu, com és el de Lleida; un futur equipament museístic d’art, que ha de ser hereu de l’actual Museu Morera; un important llegat templer, mercès al Castell de Gardeny; un impressionat dipòsit de l’aigua del segle XVIII… i altres elements que ajuden a posicionar la ciutat com una destinació cultural de referència.

Alhora, Lleida està preparada per oferir al visitant una àmplia oferta de turisme cultural i també familiar. Una oferta cultural i festiva acompanyada per una valorada gastronomia local fan de Lleida un atractiu de primer ordre pel mercat domèstic.

Pel que fa a la gastronomia, Turisme de Lleida, fa promoció a la Fira B-Travel de la campanya actual que té en marxa on convida al visitant a degustar diferents menús gastronòmics. Un total de 17 restaurants ofereixen diferents propostes gastronòmiques on es posa en valor el producte local i de proximitat.

Quan al turisme de natura, Lleida ha presentat a la B-Travel, un tríptic amb la marca ‘Via de Riu’, un projecte que neix del programa europeu INTERREG-POCTEFA amb el nom “Turisme transfronterer fluvial i sostenible”, on hi participen tres ciutats amb els seus respectius rius. El Têt de Perpignan, el Ter de Girona i el Segre de Lleida. Per aquest motiu, aquest projecte está cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Txarango reinterpreta els seus grans èxits amb veus amigues en el disc de comiat ‘El gran ball’

Notícia següent

L’expresident del Grup de Treball sobre Detencions Arbitràries de l’ONU espera que el TEDH condemni Espanya pels presos

Notícies relacionades