A La Ciutat de Lleida seguim oferint a tots els ciutadans i ciutadanes de Lleida l’oportunitat de dir la seva en el marc dels Pressupostos Participatius de la Paeria. Aquests són, en aplicació del Reglament de Participació Ciutadana, una eina mitjançant la qual la ciutadania pot opinar i/o decidir quina li agradaria que fos la destinació d’una part dels recursos públics del seu municipi. Cada quinzena, 6 persones residents en diferents punts de la ciutat aporten les seves idees i projectes de futur per al seu barri.
Albert Gàlvez Melet – Zona Joc de la Bola – Camp d’Esports: “Incrementar els serveis de neteja i il·luminar l’esplanada de Joc de la Bola la dignificaria com a zona d’aparcament”
Paula Casaña Carabot – Zona Cappont – Universitat: “S’haurien d’habilitar zones d’ombra als parcs infantils, perquè en èpoques de calor existeix un alt risc d’insolació, especialment per als infants”
Raül Gimeno Álvarez – Zona Pius XII – Escorxador: “Apostaria per adequar i millorar els entorns del local social de Pius XII, com la pista multiesportiva, les escales o els jardins”
Anna Leal Bosch – Zona Bordeta – Parc de l’Aigua: “Cal donar una empenta a la zona del Parc de l’Aigua, per exemple, ampliant la cobertura del servei de bus, afegint senyalització viària i enllumenat a la zona o millorant la visibilitat de les cruïlles per vianants, ciclistes i vehicles”
Itmar Fabregat Aranda – Zona Centre Històric – Prat de la Riba: “La Seu Vella tindria més possibilitats d’entrar a formar part del patrimoni mundial de la UNESCO amb la restauració i il·luminació de tots els murs i camins que envolten el Turó, recuperant els túnels esfondrats o malmesos i amb l’arranjament de les zones verdes”
Laura Biela Abad – Zona Bordeta – Parc de l’Aigua: “Ens agradaria un nou accés per l’escola bressol municipal Albarés. Proposem una rampa des de l’avinguda Fontanet, a l’alçada de la Ludoteca, fins al propi centre”
Consulta com formar part dels Pressupostos Participatius, ja sigui aportant idees i projectes o votant les diferents propostes presentades, en aquest enllaç.