La Seu Vella s’estrena com escenari del Lleida Music Festival San Miguel

El grup de pop barceloní Mishima va ser l’encarregat d’estrenar la plaça de la Sardana de la Seu Vella com escenari de la primera edició del Lleida Music Festival San Miguel. El concert, que va tenir lloc a les 22 hores, va servir per presentar en directe la reedició en viu del seu mític disc ‘Ordre i Aventura’, del qual es compleixen 11 anys, i que té algunes de les cançons clàssiques del grup, com ‘Un tros de fang’.

El disc ‘Ordre i aventura (en directe)’ inclou interpretacions en viu de totes les cançons gravades en diferents concerts de la gira, a l’Apolo, el Palau de la Música, el Teatre Coliseum i el Gran Teatre del Liceu.

Agenda de concerts Lleida Music Festival San Miguel

26/09 Ana Mena, 22 hores, Seu Vella (plaça de la Sardana)
29/09 Dàmaris Gelabert, 19 hores, Seu Vella (plaça de la Sardana)
02/10 Renaldo & Clara, 20 hores, Biloba
02/10 Enzel, 20 hores, Biloba
03/10 Pol Granch, 22 hores inici ‘Showcase by Europa FM, Biloba
08/10 Sidonie, 22 hores, Biloba
16/10 Trueno, 22 hores, Biloba
17/10 Nil Moliner (sold out), 21 hores, Biloba

Sobre el Lleida Music Festival San Miguel

El Lleida Music Festival San Miguel té lloc des del passat mes d’agost fins l’octubre amb la diversitat cultural com a clau de la seva programació, que comptarà amb diferents concerts d’artistes i grups com Dvicio, Sidonie, Ana Mena, Nil Moliner o Dàmaris Gelabert. Les actuacions tenen lloc en dues ubicacions: l’Espai Biloba Open Air i la plaça de la Sardana de la Seu Vella.

El Lleida Music Festival San Miguel vol anar més enllà de la música i “ser un esdeveniment que aplegui i valori totes les potencialitats de les Terres de Lleida, des de la gastronomia, l’art i el turisme de proximitat entre altres”.

El Lleida Music Festival San Miguel compta amb Magna San Miguel com un dels seus principals patrocinadors. La marca cervesera emmarca aquest patrocini en la campanya ‘Ciudades Magníficas’, que té l’objectiu de dinamitzar l’hostaleria i el comerç local.

En aquest sentit, San Miguel aposta pel Lleida Music Festival San Miguel i aquells que sempre busquen despertar el seu costat més inquiet i alimentar el seu inconformisme, que gaudeixen de la seva ciutat i li treuen el màxim partit, buscant noves experiències que els enriqueixin i inspirin.

Així, San Miguel referma el compromís amb la cultura local i reforçar el teixit comercial per dinamitzar el territori. La voluntat de la marca és compartir el costat més inquiet de les persones amb diferents experiències que, no només es tradueixen en propostes cerveseres, sinó també en iniciatives com ‘Ciudades Magníficas’.

D’altra banda, la Paeria de Lleida, la Diputació de Lleida, l’lnstitut d’Estudis llerdencs, la Generalitat de Catalunya i l’lnstitut Català d’Empreses Culturals també col·laboren amb l’organització del Festival.