La Paeria instal·la unes lletres amb el nom de Lleida a l’accés a la ciutat per l’N-II

Han estat fabricades per alumnes-treballadors del programa Casa d’Oficis - Treball als barris de l’Institut Municipal d’Ocupació i tenen com a objectiu embellir aquesta entrada a la ciutat.

13 de maig de 2024 a les 13:43h

La brigada municipal d’obres de la Paeria va completar divendres al matí la instal·lació d’unes lletres que formen el nom de Lleida a la rotonda situada a l’entrada de la ciutat per l’avinguda de l’Exèrcit (N-II), a l’altura del carrer Leandre Cristòfol i el Camp Escolar.

Estan situades a l’entrada a Lleida venint des d’Alcarràs i el Baix Segre, amb l’objectiu d’embellir aquesta entrada a la ciutat i donar la benvinguda a les persones que hi arriben per aquesta via.

Les lletres tenen un metre d’alt, són metàl·liques i de color bordeus, com la bandera de la ciutat, i estan col·locades sobre una base de formigó de 3,8 metres d’ample. Han estat elaborades per alumnes-treballadors de l’Institut Municipal d’Ocupació.

Es tracta de la segona instal·lació d’aquest tipus que es fa a la ciutat, després de la que es va fer davant l’estació a finals de 2021, amb unes lletres de mida més gran (1,8 metres d’altura).

La fabricació  de les lletres ha estat subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de suport als territoris amb majors necessitats de reequilibri territorial i social: projecte Treball als barris.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit