La incidència del coronavirus a la comarca del Segrià és 20 vegades més gran que a la resta de Catalunya, així ho ha afirmat la gerent de les Regions Sanitàries de Lleida i Pirineu i Aran, Divina Farreny, a la primera reunió de la Comissió de Seguiment del confinament del Segrià, encapçalada pel delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré.
Divina Farreny també ha comentat que a la Regió Sanitària de Lleida en conjunt la incidència és de 10 vegades més gran que a la resta de Catalunya. Altrament, el doctor Pere Godoy, responsable del servei de vigilància epidemiològica ha argumentat que “en els pròxims dies els casos de coronavirus a Lleida seguiran augmentant perquè l’efecte del confinament no té efecte immediat”, a més, ha destacat que transmissió comunitària és difícil de controlar.
D’altra banda, s’ha informat que un centenar de mossos formen part del control del confinament del Segrià amb un total de 25 punts en què hi ha controls de trànsit.