La portaveu d’Esquerra Republicana a la Paeria, Jordina Freixanet, i el regidor d’ERC responsable del barri de Llívia, Xavi Estrada, van demanar, en el marc de la visita que els republicans estan fent als diferents barris de la ciutat, mesures per a reduir la velocitat dels vehicles a l’entrada del barri, al carrer Gran.
“És una queixa reiterada dels veïns i que es podria solucionar amb una senyalització més adequada o bé amb elements urbanístics com ara bandes per a reduir la velocitat”, ha explicat Freixanet.
Un dels altres temes que els veïns i veïnes van traslladar als regidors republicans és la necessitat d’instal·lar un ascensor al Centre Cívic del barri.
“Molts dels veïns que venen al Centre Cívic son persones grans que necessiten aquest ascensor”, ha explicat Estada. “Demanarem a la regidora d’Urbanisme que hi doni una solució el més aviat possible”, ha continuat Estrada.
Els veïns i veïnes de Llívia van traslladar als republicans que esperen que ben aviat es resolgui una de les demandes històriques del barri, el servei de canonades, que ja es va impulsar el mandat republicà des del Govern d’ERC.
“Altres demandes dels veïns són la instal·lació de marquesines a totes les parades de bus i el desbrossat del camp de futbol, temes que també traslladarem a les comissions pertinents”.