Dilluns, 20 de gener de 2025
És notícia

Els alumnes de l’Escola Municipal de Jardineria col·laboren en les tasques de manteniment dels espais verds del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent

Avatar photo
Els joves també han après sobre animals salvatges i han conegut quines són les principals tasques de recuperació d’aquests exemplars
Escola Municipal de Jardineria Lleida
Moment de l’alliberació d’un exemplar d’esplugabous recuperat al Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent

Els alumnes de l’Escola Municipal de Jardineria han ajudat, durant prop d’una setmana, en tasques de manteniment i millora dels espais verds del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent en una activitat de col·laboració mútua en què també han visitat el centre, han après sobre animals salvatges i han conegut quines són les principals tasques de recuperació d’animals salvatges.

El regidor responsable, Xavi Blanco, ha destacat la importància de portar a terme iniciatives com aquesta en què els joves de l’Escola Municipal de Jardineria coneixen altres professions, alhora que desenvolupen tasques de jardineria i posen en pràctica els seus coneixements.

La col·laboració entre ambdues entitats ha finalitzat amb l’alliberament d’un exemplar d’esplugabous recuperat al Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
noves motos GUrbana

La Guàrdia Urbana de Lleida incorpora 15 noves motocicletes al seu parc mòbil

Notícia següent
Mercadet Nadal Sucs

Sucs enceta Nadal amb l’encesa de llums i un mercadet d’artesania, gastronomia i productes nadalencs

Notícies relacionades