Dimecres, 12 de febrer de 2025
És notícia

El subdelegat del Govern visita l’obrador Forn les Garrigues i els municipis d’Artesa de Lleida i Llardecans

Avatar photo
Crespín visita Artesa de Lleida
El subdelegat del Govern visita l’obrador Forn les Garrigues i els municipis d’Artesa de Lleida i Llardecans

El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, va continuar ahir amb la ronda de visites als municipis de la província visitant els d’Artesa de Lleida i Llardecans.

A Artesa de Lleida, José Crespín va visitar l’obrador Forn les Garrigues, empresa amb 45 anys de trajectòria dedicat a l’elaboració artesanal de fins a 230 referències diferents de pa, així com de pastissos, brioxeria i coques dolces i salades que distribueix fins a 46 punts de venta de les comarques del Segrià i de les Garrigues, la majoria dels quals son botigues de venda de productes de primera necessitat situats a petits municipis.

Acompanyat pel gerent de Forn les Garrigues, Josep Canela, el subdelegat s’ha interessat per la història d’aquest obrador lligat, tal com ha explicat Crespín, “al sentiment de responsabilitat per poder oferir als pobles petits un servei bàsic i essencial com és la venda de pa. Estan assumint, sens dubte, una gran tasca social i de servei als veïns de molts municipis lleidatans”.

L’obrador, inscrit dins el Consell Regulador de la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) Pa de Pagès català, va assolir l’any passat una facturació d’1,6 milions d’euros i va consumir 260.000 quilos de farina per produir l’ampli ventall de productes que ofereix als seus clients. Forn les Garrigues compta amb una plantilla de 23 treballadors. La visita l’ha dut a terme acompanyat per l’alcaldessa d’Artesa de Lleida, Mariona Rebull, i regidores del consistori.

En les visites d’ahir a Artesa de Lleida i Llardecans, el subdelegat del Govern també va mantenir reunions de treball amb els primers edils de tots dos municipis, Mariona Rebull i Francesc Xavier Mor, respectivament, per conèixer els projectes locals en els que treballen tots dos ajuntaments.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
ditaly

Un nou restaurant obre a Les Gavarres de Tarragona: El primer de la cadena a Catalunya

Notícia següent

Vilafant renova la seva confiança amb l’actual jutge de pau i el reelegeix

Notícies relacionades