Diumenge, 9 de febrer de 2025
És notícia

El subdelegat del Govern a Lleida es reuneix amb la Comissió Executiva del sindicat agrari UP

Avatar photo
Crespín reunió amb UP
El subdelegat del Govern es reuneix amb la Comissió Executiva del sindicat agrari UP

El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, va rebre ahir al matí membres de la Comissió Executiva del sindicat agrari Unió de Pagesos (UP) per abordar diferents qüestions relacionades amb la propera campanya de la fruita.

En el decurs de la reunió també s’ha fet referència al XIV Congrés de la Unió de Pagesos que es celebrarà a Mollerussa els propers 7, 8 i 9 de febrer, un esdeveniment on el sindicat debatrà els principals temes que preocupen al sector agrícola i ramader.

José Crespín va voler traslladar “l’agraïment al conjunt de coordinadors territorials i als membres de la permanent nacional per la seva dedicació i cordialitat a l’hora d’abordar les qüestions que els preocupen” i va expressar la seva voluntat “de seguir col·laborant i treballant plegats amb la nova executiva nacional”.

A la reunió hi ha assistit Jaume Pedrós, membre de la Comissió Permanent Nacional; Esther Corbella, responsable del servei de contractació de temporers; Jaume Gardeñes, responsable nacional de Fruita Dolça, i Sebastià Notario, membre de l’àrea social i territorial del sindicat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament presenta “Som Molins”, la nova aplicació d’informació i serveis municipals

Notícia següent

El jazz de Manel Camp obre el nou cicle de concerts del Tàrrega Sona

Notícies relacionades