Consulta l’horari del partit del Lleida CF d’aquesta setmana

Avatar photo
L’equip lleidatà disputa la jornada 6 de la Segona RFEF a domicili davant l’Olot
Lleida CF
@LleidaCF / El Lleida visita aquest cap de setmana l’Olot

Després de la dolorosa derrota a casa davant el CE Sabadell (0-1), el Lleida Club de Futbol buscarà aquest diumenge (17.00 hores) tornar a la senda del triomf amb una visita al Nou Estadi Municipal d’Olot davant un rival que arriba d’encadenar les dues primeres victòries consecutives i vol allunyar-se del descens.

L’equip de Marc Garcia ocupa actualment la sisena posició amb 6 punts després d’un balanç d’inici de lliga amb 2 victòries, dos empats i dues derrotes que el deixen fora de posicions de play-off d’ascens.

La derrota de l’equip lleidatà en l’última jornada, la primera de la temporada, va deixar sensacions agredolces en un Camp d’Esports que tornava a veure’s les cares amb la seva afició després dels dos partits a porta tancada per sanció. Cal recordar que la Federació Espanyola de Futbol va tornar a sancionar el club lleidatà amb una multa de 602 euros després que l’àrbitre del partit entre el Lleida i el Sabadell recollís insults de “puta Sabadell”, atribuïts a una part del públic lleidatà.

Deixant de banda les sancions i centrant-nos en el futbol, el Lleida no ho tindrà gens fàcil per superar un Olot que arriba d’encadenar les dues primeres victòries contra l’Andratx (1-0) i davant l’Eivissa (0-1). Els gironins ocupen posicions de descens, catorzens, amb 6 punts, i encadenar el tercer triomf seguit podria generar un gir de 180 graus en la classificació del grup 3 de la Segona Federació.

jornada 6 Segona RFEF
Partits de la jornada 6 del grup 3 de la Segona RFEF
classificació grup 3 Segona RFEF
Classificació del grup 3 de la Segona RFEF
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VIDEO | Detingut per set robatoris amb força a domicilis del Baix Penedès

Notícia següent
Seprona

Detingut per apallissar fins a la mort un gos que havia capturat amb un llaç

Notícies relacionades