Divendres, 25 d'abril de 2025
És notícia

Cinc dies de neteja i manteniment intensiu a Ciutat Jardí

Avatar photo
L’alcalde Larrosa ha mantingut avui una trobada amb el veïnat per supervisar les tasques incloses en el programa Barri a Barri i escoltar les seves demandes per millorar aquesta zona
Barri a Barri Ciutat Jardí
Els diferents serveis municipals estan actuant aquesta setmana al barri

El programa itinerant de neteja i manteniment intensiu Barri a Barri se centra a partir d’avui i durant tota aquesta setmana a la zona de Ciutat Jardí, amb la presència de personal de les diferents brigades municipals i les empreses concessionàries encarregades dels serveis de neteja i recollida de brossa, parcs i jardins, enllumenat públic i aigua i clavegueram.

L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ha visitat avui aquestes tasques, acompanyat per la primera tinent d’alcalde i regidora d’Agenda Urbana, Begoña Iglesias, i els tècnics responsables dels diferents serveis municipals. El paer en cap ha pogut conversar també amb el president de l’Associació de Veïns, Ramir Bonet, i altres representants de l’entitat, que li han pogut traslladar les seves demandes per a millorar el funcionament del barri.

Una vintena d’operaris dels diferents serveis treballen en tasques com la neteja i esbrossada d’escocells i voreres en carrers i places; la neteja amb aigua a pressió de carrers i mobiliari urbà i la retirada de residus voluminosos; el repintat i revisió de fonts, la neteja i repàs d’embornals i col·lectors. També es portarà a terme la neteja i repintat de fonts i d’armaris d’enllumenat i el repàs dels bancs de la zona esportiva i la zona del bosquet d’Enric Farreny. Finalment també es durà a terme la neteja i el manteniment de les marquesines.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Tallada l’L5 del metro de Barcelona per l’atropellament d’una persona

Notícia següent

La nena castellera ferida de gravetat a la diada de Sant Fèlix abandona l’UCI

Notícies relacionades