Nou assalt amb violència a Lleida, en aquesta ocasió en ple carrer a l’avinguda Prat de la Riba. La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir dissabte a la nit dos homes com a presumptes autor d’un robatori amb violència. Segons publica el diari Segre’, els fets van tenir lloc a les 22.35 hores quan un grup de cinc individus van assaltar dos joves per robar-los un patinet elèctric. Una de les víctimes va ser ferida al braç amb una arma blanca, per la qual va haver de rebre nou punts de sutura, i també va patir una fractura nasal.
El jutjat de guàrdia de Lleida va decretar ahir llibertat amb càrrecs per als dos acusats, de 24 i 29 anys. Els dos investigats tenen l’obligació de comparèixer davant del jutjat els dies 1 i 15 de cada mes, segons van informar fonts judicials. Van ser arrestats pels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.
El cap de setmana passat hi va haver dues persones més arrestades per robatoris, un jove per un furt a l’Eix Comercial i una dona per la sostracció d’un mòbil.