L'Ajuntament de Lleida ha presentat aquest matí la nova tarja "Lleida City Pass" que permetrà una entrada única a quatre equipaments culturals i emblemàtics de la ciutat com són el Museu de Lleida, la Seu Vella, el Museu Morera i el Castell Templer de Gardeny.
Així ho ha explicat aquest matí la regidora de Promoció de la Ciutat, Pilar Bosch, que ha estat acompanyada pel paer en cap, Fèlix Larrosa, així com els responsables i impulsors d'aquesta iniciativa com la directora de Turisme de Lleida, Mònica Terrado, el director del Consorci del Turó de la Seu Vella, Joan Baigol, el director del Museu d'Art Modern i Contemporani de Lleida (Morera), Jesús Navarro, i la directora del Museu de Lleida, Clara Arbués. També hi ha assistit el director adjunt de Promoció Econòmica, Miguel Luis Lapeña.
"Lleida City Pass és una tarja que feia mesos que esperàvem, i és la primera vegada que aquests quatre equipaments culturals ofereixen una entrada única i fan aquesta acció conjunta amb l'objectiu de dinamitzar-los i facilitar de cara al turista i al lleidatà o lleidatana que vulgui fer aquestes visites conjuntes", ha explicat Bosch. Aquesta tarja permet una entrada única a cada equipament amb una validesa de 30 dies.
"Així incentivem el consum en el teixit comercial i de serveis turístics de la ciutat, esdevé una eina estratègica per a la dinamització turística i la generació de valors entre institucions, equipaments culturals i operadors privats", ha dit la regidora.
Aquesta tarja "Lleida City Pass" té una versió física amb un cost de 12 euros i s'han fet 800 impressions per repartir-les en els diferents punts de venda, com són l'oficina de Turisme de Lleida, també de manera online a turismedelleida.cat, i als quatre establiments turístics col·laboradors.
També s'han fet 2.500 díptics informatius per donar tota la informació possible sobre aquesta nova iniciativa. "També és un bon regal per fer-nos entre nosaltres, o aquells que fa temps que no visiten aquests espais patrimonials, emblemàtics i culturals", ha assegurat Bosch.
D'altra banda, el paer en cap, Fèlix Larrosa, ha afirmat que aquesta nova targeta permetrà "posicionar Lleida en el mercat turístic i al món", diferenciar-se i ser un “element clau per a la divulgació del nostre patrimoni”, reforçant la “capitalitat cultural, del patrimoni històric i artístic i dels serveis complementaris”.