Lleida continua avançant en el seu pla de manteniment i millora de l’espai públic amb una inversió de prop de dos milions d’euros destinada a renovar el paviment d’una trentena de carrers repartits per diferents barris de la ciutat.
L’alcalde, Fèlix Larrosa, ha destacat que aquestes actuacions donen resposta a les incidències i necessitats detectades en diversos punts de la xarxa viària, amb l’objectiu de millorar la seguretat i el confort de la circulació.
Les darreres setmanes ja s’han completat treballs al Passeig de l’Onze de Setembre i a l’avinguda de l’Alcalde Rovira Roure, mentre que el pròxim mes està prevista una nova actuació al carrer Príncep de Viana. Aquestes intervencions formen part d’un primer paquet d’obres amb una inversió superior als 519.000 euros.
Actualment, també s’està reparant un tram afectat a la plaça d’Espanya, mentre que durant l’estiu es faran noves actuacions al carrer Les Roses, al barri de la Bordeta, i al carrer Baró de Maials.
A la tardor començarà la fase principal del projecte, que inclourà actuacions en diferents punts de la ciutat, com les carreteres N-230 i N-240, la LL-11, l’avinguda Rosa Parks, el Pont Vell, l’avinguda de Tortosa o l’avinguda de l’Exèrcit, entre d’altres.
Els treballs consistiran principalment en la renovació del ferm, l’anivellament d’elements viaris i la millora de la senyalització, amb l’objectiu de reforçar la seguretat i la qualitat de l’espai públic.
