Junts per la Seu demana que s'apliquin les noves tarifes rebaixades de transport al Pirineu

Junts per la Seu denuncia deixadesa en la gestió del Govern, que el 29 de gener anunciava l'entrada en vigor les noves tarifes del transport públic al Pirineu i avui encara no són una realitat.

04 de febrer de 2024 a les 12:49h
Junts per la Seu ha lamentat que el Govern de la Generalitat de Catalunya no apliqui encara a la ciutadania les tarifes rebaixades al transport públic que el propi Departament de Territori havia anunciat el dilluns 29 de generSegons ha explicat aquest divendres TV3, els usuaris de la Seu i de Puigcerdà no poden obtenir els títols per viatjar amb les noves tarifes, fet que suposa que la targeta de 10 viatges entre les capitals de l’Alt Urgell i la Cerdanya encara costa 52€ i no els 8,10€ que contempla el nou sistema tarifari.

Davant d'aquesta situació, Junts per la Seu ha demanat al Departament de Territori i a la Delegació del Govern de la Generalitat al Pirineu que hi posin remei de seguida. "De la mateixa manera que fa uns dies celebràvem públicament l'anunci de l'inici de la integració, avui denunciem la deixadesa del Govern per aquest retard injustificable, cal resoldre-ho ja" han expressat des de la formació urgellenca.

Des de la formació també s'ha recordat que el Parlament de Catalunya va aprovar fa unes setmanes una resolució impulsada per Junts per Catalunya per tal que la integració del Pirineu amb l'ATM de Barcelona sigui una realitat abans d'acabar el 2024. Els diputats pirinencs Jordi Fàbrega i Jeannine Abella vetllaran per al seu compliment.