La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) a les Terres de Lleida, joventut de Junts, ha visitat de la mà dels directius de BonÀrea les instal·lacions d’aquesta companyia amb tant pes al nostre territori.
Juntament amb el President del Consell Comarcal de la Segarra, Ramon Augé, i amb l’alcalde de Guissona, Jaume Ars, més de 40 joves han pogut conèixer personalment com funciona el procés d’elaboració i com es tracta cada producte a BonÀrea. Un model basat en el KM 0 i en la gestió total i circular de la cadena alimentària, del camp fins a la taula.
Els joves, on també van ser presents part de l’executiva de la Joventut que es van desplaçar des de Barcelona, també van visitar les instal·lacions de CaixaGuissona i la Fundació Social, apropant-se a tota l’obra social que es du a terme per l’empresa.
En paraules del coordinador de la JNC Terres de Lleida, Martí Beleta, “aquesta aproximació dels joves a les nostres empreses serveix per donar valor al paper fonamental que tenen els sectors econòmics a Lleida, donant vida i futur al nostre territori, fomentant oportunitats de treball de qualitat i retornant aquests coneixements i valor afegit que tenen els joves a cada poble i ciutat de casa nostra, una terra on volem viure i tenir futur”.