Surt de la comissaria de Lleida i destrossa 3 cotxes al mateix pàrking

30 de novembre de 2022 a les 10:30h

Surrealista situació la que es va viure a la comissaria de la Guàrdia Urbana de Lleida el passat dilluns, 28 de novembre, a la nit.

 

Al voltant de les 23:00 h, un home de 42 anys va acudir a la comissaria per a preguntar sobre uns objectes decomissats i va acabar detingut pels policies.

 

L'home va preguntar per consultar sobre aquests objectes que li havien decomissat durant la tarda. Però els agents que es trobaven en aquell moment a la comissaria li van demanar que "tornés l'endemà", ja que a aquella hora de la nit no atenien aquesta mena de consultes.

 

Segons informa el Segre, l'home va sortir "molt molest" de la comissaria i es va dirigir a l'aparcament. Poc després, els agents van observar a través de les càmeres de seguretat com l'home estava colpejant diversos cotxes.

 

A conseqüència d'això, els agents van sortir i van detenir-lo per un delicte de danys. Finalment, van ser tres els vehicles afectats i que tenien alguns desperfectes.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit