Dissabte, 17 de maig de 2025
És notícia

Un esquiador amb diverses contusions per una caiguda ha de ser rescatat a Lleida

Avatar photo
Els Bombers de la Generalitat han activat el dispositiu de rescat, utilitzant un helicòpter i un equip sanitaritzat per traslladar la víctima fins a l’aeroport de la Seu d’Urgell
rescat esquiador alins

Un esquiador de muntanya ha estat rescatat aquest migdia a Alins després de patir una caiguda que li ha causat diverses contusions. L’incident ha tingut lloc quan formava part d’un grup de set persones.

Els Bombers de la Generalitat han activat el dispositiu de rescat, utilitzant un helicòpter del MAER i un equip GRAE sanitaritzat per traslladar la víctima fins a l’aeroport de la Seu d’Urgell.

Un cop a l’aeroport, el ferit ha estat transbordat a una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que l’ha atès i posteriorment traslladat en estat lleu a l’Hospital de la Seu d’Urgell. Per dur a terme l’operatiu, també s’ha activat una unitat terrestre del SEM, que ha col·laborat en el rescat conjunt.

Tot i la gravetat inicial de l’incident, l’esquiador es troba en bon estat i ha pogut ser traslladat de manera segura al centre hospitalari per rebre les cures necessàries.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Firetes de Setmana Santa de la Seu d'Urgell 2025 - copia

Les ‘firetes’ de Setmana Santa tornen a la Seu d’Urgell

Notícia següent
4a Fideuada Popular del Morell 2025

Més de 1.000 persones gaudeixen de la 4a Fideuada Popular del Morell

Notícies relacionades