ERC Lleida reclama millores urgents a diversos espais del barri de Cappont

Anna Costa: “No podem permetre que un dels barris més transitats de la ciutat pateixi tanta deixadesa”

14 de setembre de 2025 a les 18:36h

El grup municipal d’ERC a la Paeria de Lleida ha reclamat actuacions immediates per resoldre diverses mancances detectades al barri de Cappont, especialment a la passarel·la que connecta amb el centre de la ciutat. 

La regidora republicana i referent del barri, Anna Costa, ha explicat que “la passarel·la presenta vidres trencats i fustes aixecades, i ara que s’apropa l’horari d’hivern també hi manca il·luminació. És un espai molt transitat per veïns, estudiants i esportistes, i no pot continuar en aquest estat de deteriorament i inseguretat”. 

ERC també ha denunciat altres deficiències detectades durant la darrera passejada pel barri amb veïns i entitats: 

  • Manca de llum a la plaça Blas Infante i, en general, a diversos punts de Cappont. 
  • Incomprensió veïnal davant l’explicació que al bosquet no hi pugui haver il·luminació. 
  • Deteriorament de l’últim tram del recentment estrenat carrer Riu Ebre. 
  • Estat deficient del paviment de l’avinguda Doctora Castells. 
  • Reivindicacions per a la millora de la seguretat. 

ERC ha anunciat que traslladarà aquestes qüestions a les pròximes comissions municipals per exigir respostes i solucions. “El que veiem a Cappont és una mostra més de la deixadesa del govern municipal. Els veïns mereixen seguretat, llum, manteniment i respecte. No podem permetre que un dels barris més vius i transitats de Lleida pateixi aquesta manca d’atenció”, ha conclòs Costa.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit