Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Bombers van rescatar un home que es trobava a l’interior de l’immoble, afectat pel foc a la zona de la cuina
Dues persones han resultat ferides, una d’elles en estat crític, en l’incendi d’un habitatge situat al carrer Alcalde Rosell de Tremp. Els fets es van produir dimecres al vespre i els serveis d’emergències van rebre l’avís a les 22.39 hores.
Fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat. En arribar, els efectius van comprovar que el foc havia afectat principalment part de la cuina de l’habitatge.
Durant l’actuació, els Bombers van extreure de l’interior de l’immoble un home que es trobava a l’habitatge. Paral·lelament, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va activar tres ambulàncies per atendre les persones afectades.
Finalment, dues persones van ser traslladades a centres hospitalaris. Un home, en estat crític, va ser evacuat a l’Hospital Moisès Broggi, mentre que una segona persona, en estat lleu, va ser traslladada a l’Hospital de Tremp.
Els serveis d’emergències van treballar durant la nit en l’incendi, que va afectar una part de l’habitatge.